Obowiązek oznaczania płatnych współprac przez influencerów
14 lipca 2022We wrześniu 2021 roku mało znane dotąd hasła takie jak: płatna współpraca”, ,,oznaczanie płatnej współpracy”, czy też ,,obowiązek influencerów w zakresie oznaczania współpracy” stały się gorącym tematem, a to za sprawą UOKiK-u, który postanowił zbadać zakres współpracy pomiędzy influencerami, a reklamodawcami tj. właścicielami marek, których produkty influencerzy reklamowali bądź mieli reklamować w ramach swoich działań, […]
Czytaj dalejInfluencerze, pamiętaj o swoim wizerunku!
29 marca 2022Czy influencer to nowy zawód będący wyznacznikiem współczesnego marketingu i nowego świata? Czy influencer to może jedynie chwilowa moda? Te pytania, jak i wiele innych dotyczących influencerów i ich działalności nie zmienią rzeczywistości i tego, że są oni na czasie, mają zasięgi, a co za tym idzie ogromny wpływ nie tylko na ludzi, ale i […]
Czytaj dalej